Serwis: 48 3 655 580
icon Teleinformatyka - instalujemy i konfigurujemy centrale, rejestratory rozmów i sieci światłowodowe

Teleinformatyka - instalujemy i konfigurujemy centrale, rejestratory rozmów i sieci światłowodowe

Nasz dział teleinformatyki specjalizuje się w kompleksowej realizacji przedsięwzięć z zakresu teleinformatyki i telekomunikacji.

Dostarczamy nowoczesne, kompleksowe rozwiązania teleinformatyczne dla biznesu.

Nasze doświadczenie i wiedza pozwolą na optymalne wykorzystanie możliwości nowoczesnych łączy telekomunikacyjnych, zwiększą wydajność pracy biura, wzrośnie także zadowolenie Waszych klientów ze sprawnej obsługi. Zaproponujemy również rozwiązania zmniejszające koszty połączeń telefonicznych.

W czym możemy Ci pomóc?

Zakres usług naszego działu teleinformatyki

Rejestratory rozmów

Naszą kolejną propozycją z dziedziny teleinformatyki są nowoczesne profesjonalne rejestratory rozmów telefonicznych FonTel. Pozwalają one na niezależne nagrywanie rozmów z wielu linii telefonicznych zarówno tradycyjnych analogowych, jak i cyfrowych ISDN. Urządzenia mają wspólne oprogramowanie, dzięki czemu rejestratory mogą być połączone w jeden wieloliniowy system rejestracji.

Jeśli chodzi o funkcje rejestratorów, rozróżniają one rozmowy wychodzące i przychodzące, rozpoznają numer osoby dzwoniącej oraz wybierany w systemie tonowym numer telefonu rozmowy wychodzącej, a także obsługują numery MSN3. W bazie danych zapisywane są wszystkie informacje o zarejestrowanych rozmowach, łącznie z opisem, datą, godziną i czasem trwania w bazie danych. Nagrania przechowywane są w formie skompresowanych plikach dźwiękowych (pliki .WAV lub .MP3).

Ciekawą opcją jest możliwość automatycznej rejestracji rozmów nie tylko ze zwykłych telefonów, ale także z radiotelefonów, radiostacji i innych urządzeń wyposażonych w wyjście audio – dzięki detekcji poziomu głośności dźwięku. 

Zastosowania

  • nagrywanie rozmów telefonicznych w biurze, w domu, w centrum obsługi klienta, w infolinii, w działach telemarketingu, 
  • nagrywanie rozmów z telefonów alarmowych, interwencyjnych, zgłoszeniowych, 
  • kontrola pracowników firmy.

Jak to działa?

Rejestrator składa się z urządzenia łączącego linie telefoniczne z komputerem oraz programu zapisującego rozmowy na komputerze. Program pracując w tle, rozpoznaje numer linii, początek i koniec rozmowy, jej kierunek i numer telefonu. Wszystkie te dane zachowywane są w bazie danych, a  rozmowa zostaje nagrana i zapisana w skompresowanym pliku dźwiękowym.

Centrale telefoniczne

Interfach specjalizuje się w kompleksowej realizacji przedsięwzięć z zakresu telekomunikacji. Dostarczamy, instalujemy i konfigurujemy centrale telefoniczne do zastosowań biurowych, korporacyjnych oraz specjalistyczne rozwiązania dla służb ratunkowych i mundurowych.

Nowoczesne centrale telefoniczne pozwalają zorganizować sieć telefoniczną w firmie, przekierowywać połączenia do właściwych osób, zorganizować dzwoniącym do firmy kontakt bezpośredni z pracownikami pracującymi poza siedzibą firmy, a także optymalizować koszty połączeń. Administrator centrali ma dostęp do logów połączeń wychodzących i przychodzących, rozmowy mogą być rejestrowane. Profesjonalne centrale telefoniczne potrafią połączyć zalety telefonii tradycyjnej, komórkowej oraz VOIP. 

 

Światłowody i sieci światłowodowe

Interfach w swoich zasobach posiada specjalistyczny sprzęt do spawania światłowodów, oraz doświadczonych i wyszkolonych monterów. Spawarka światłowodowa pozwala na łączenie włókien światłowodowych, centrując je do ich rdzenia. Zapewnia to najwyższą dokładność spawów. Sprzęt ten charakteryzuje się małymi gabarytami i niewielką wagą, pozwalają pracować w trudnych i niedostępnych miejscach. Dysponujemy także wysokiej klasy sprzętem pomiarowym do diagnostyki sieci światłowodowych.

Naszym klientom oferujemy:

  • spawanie włókien światłowodowych,
  • naprawy i konserwacje sieci światłowodowych z 24-godzinnym serwisem,
  • pomiary i budowę sieci optycznych,
  • projektowanie sieci telekomunikacyjnych,
  • wdmuchiwanie kabli światłowodowych,
  • pomoc i doradztwo w zakresie inwestycji optotelekomunikacyjnych.

Sieci komputerowe

Koncepcja okablowania strukturalnego polega na takim przeprowadzeniu sieci kablowej w budynku, by z każdego punktu telekomunikacyjnego był dostęp do sieci komputerowej (LAN) oraz usług telefonicznych.

Jedynym sposobem uzyskania tego stanu jest system okablowania budynku posiadający o wiele więcej punktów abonenckich niż jest ich przewidzianych do wykorzystania w momencie projektowania i instalacji. Wymaga to instalacji gniazd w regularnych odstępach w całym obiekcie, tak by ich zasięg obejmował wszystkie obszary, gdzie może zaistnieć potrzeba skorzystania z dostępu do sieci. Zakłada się, że powinno się umieścić jeden podwójny punkt abonencki (2xRJ45) na każde 10 metrów kwadratowych powierzchni biurowej. Oczywiście dopełnieniem tego punktu powinno być również gniazdko sieci elektrycznej, najlepiej dedykowanej, która zapewni odpowiednią jakość dostarczanego prądu.

Tak rozwiązany system okablowania pozwala przesunąć dowolne stanowisko pracy do wybranego miejsca w budynku i zapewnić jego podłączenie do każdego systemu teleinformatycznego przez proste podłączenie kabla.

W czym możemy pomóc? Określi swoje potrzeby.

Zaznacz jedną lub kilka usług o które chcesz zapytać.

Gdzie skierować odpowiedź?

Oddzwonić?

FAQ

W tym dziale jeszcze nie opracowaliśmy najczęściej zadawanych pytań. Może masz takie pytanie, które często Cię nurtuje, a dotyczy rejestratorów rozmów, central telefonicznych czy światłowodów?

Zadaj pytanie

Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia naszych specjalistów.

Przyjedź
Radom, ul. Chorzowska 13A
Napisz lub zadzwoń
interfach@interfach.pl
Zadzwoń
48 3 400 600
Copyright 2019 Interfach