Serwis: 48 3 655 580
icon Serwis alarmów i konserwacja systemów alarmowych

Serwis alarmów i konserwacja systemów alarmowych

Zajmujemy się okresowymi przeglądami systemów alarmowych oraz dyżurujemy 24h przez 7 dni w tygodniu, aby przyjmować zgłoszenia awarii alarmów.

Co właściwie oznacza taka usługa?

Urządzenia systemu alarmowego działają nieprzerwanie przez cały czas. Wiadomo, że przy tak dużej eksploatacji mogą ulegać awariom, dlatego kontrola ich stanów technicznych jest niezwykle ważna, aby cały system działał poprawnie.

Po stronie użytkownika spoczywa obowiązek poprawności działania urządzeń. Klienci prywatnych posesji najczęściej sami czuwają nad sprawnością takich urządzeń, a w momencie wystąpienia awarii kontaktują się z naszym działem serwisowym. Natomiast w firmach i instytucjach jest to dodatkowy obowiązek dla pracowników, dlatego częściej korzysta się z długoterminowej usługi serwisu i konserwacji w firmie zewnętrznej, takiej jak nasza, która się w tym specjalizuje.

Pod względem oszczędności umowa długoterminowa jest dla klienta bardziej opłacalna.

Zadbamy, aby Twój system alarmowy i systemy monitoringu wizyjnego były zawsze sprawne.

Dlaczego warto związać się z nami umową długoterminową?

Usługi serwisu technicznego świadczymy na zasadzie abonamentu i przeglądów prewencyjnych oraz napraw odpłatnych. Priorytetowo obsługujemy klientów, z którymi związani jesteśmy umową długoterminową. Dyżurujemy 24 godziny przez 7 dni w tygodniu.

Oferujemy dostępne od ręki czujniki ruchu, centralki, szyfratory, kamery monitoringu i wszystkie inne elementy systemów alarmowych - w najlepszych cenach. Nasz serwis jest przygotowany na wymianę uszkodzonych elementów systemów alarmowych.

Zastanawiasz się nad konserwacją systemu zabezpieczeń?

Zaznacz jedną lub kilka opcji o które chcesz zapytać.

m2

Gdzie skierować odpowiedź?

Oddzwonić?

FAQ

Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania.

Po czyjej stronie leży kontrola stanu techniczngo systemu alarmowego?

Po stronie użytkownika należy dbałość o urządzenia systemu, to on odpowiada za poprawne ich działanie. W momencie kiedy nasza stacja SMA zarejestruje usterkę, prosi o jej usunięcie. Użytkownik może podpisać z nami umowę o serwis i konserwację systemu alarmowego lub innego systemu zabezpieczeń, wtedy to my kontrolujemy jego jego działanie.

Czy firma Interfach przyjmuje zgłoszenia awarii systemu, jeśli nie jest związana umową długoterminową?

Tak, przyjmujemy zgłoszenia od klientów, którzy nie są związani z nami umową na serwis i konserwację urządzeń, ale takie konsultacje i wyjazdy są dodatkowo płatne. Natomiast priorytetowo traktujemy obiekty, na które są podpisane umowy długoterminowe o serwis i konserwację techniczną.

Zadaj pytanie

Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia naszych specjalistów.

Przyjedź
Radom, ul. Chorzowska 13A
Napisz lub zadzwoń
interfach@interfach.pl
Zadzwoń
48 3 400 600
Copyright 2019 Interfach